Gå til innhold

Problemer med Acekard i DSi'en


Minni_83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mitt funket heilt greit og så plutselig så ville den ikkje mer her en dag,

det skjedde en gang før og, og var det eg så gjor feil, eg oppdaterte dsen og det skulle eg ikkje gjort, men nå gjor eg ingeting, den ville ikkje mer sånn plutselig

 

 

hvilke feil melding fikk dere?

eg fikk at den ikkje fant no card, dsen kunne ikkje finne kortet

Endret av Minni_83
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Acekard 2i hos Gamekool.com

Fungerte ikke med en gang. Jeg måtte legge inn ny firmware på kortet ved hjelp av en NDS-lite. Etter dette fungerte kortet utmerket på NDSi.

 

Hvordan fikk du til dette, da du ikke kan sette inn minnekortet i en NDS Lite? Vennligst svar på PM! Vil gjerne ha utnytte av dette kortet som kostet meg 400 spenn!

 

Kjører du 1.4 på DSi'en?

 

Og når du skal "boote" AC2i. Står det at det er acekard, eller står det danny phantom(?) ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hadde tilsvarende problemer, men fikk hjelp og veiledning av et nettsted som heter www.qac.no nå fungerer alt som det skal! Men de anbefalte meg et nytt V2.0 (orginalt) R4i kort... No more Acekard for me.. Dette kortet er billigere (189,-), mye raskskere enn AK2i og funker på alle spill!!

Jeg har nå tatt steget å valgt å gå over til R4i SDHC kort (rød pakke) og er mega happy, bare et lite tips til andre som sliter:) X

Legger ut en link: http://www.qac.no/product-info.php?Orginal__ANNO_2010__R4i_SDHC_DSi_V_2_0_-pid422.html#add_review_422

:new_woot:post-221307-1284829031,7601_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...