Gå til innhold

Problemer med facebook kontakt sync Samsung Galaxy S


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen andre har problemer med å få koblet facebook kontaktene sammen med google kontaktene på sin telefon?

Når legger til en facebook-konto under instillinger og syncer etter kontakter ender disse opp under gruppen "ukjent" i kontaktboken. Ikonet til denne gruppen er grønt med et hvitt hode. Det ser ut til at telefonen klarer å koble google kontakter sammen med denne. Men hvorfor får jeg ikke opp et gruppe med facebook kontakter slik at disse blir koblet til kontaktene mine og muligheten til å se aktiviteter og media når jeg går inn på kontaktene?

Det står bare koble kontakter dersom jeg nå går inn på en kontakts aktivitet og media.

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det samme problemet. Hvis du går i synkroniseringsoppsettet, står det en feilmelding om at "Synk. opplever fir øyeblikket problemer. Det er snart tilbake". Men det kommer ikke snart tilbake.

 

Det har vært slik siden forrige uke. Før dette, virket det utmerket. Har følelsen av at det har noe med innstallering av Facebook for android 1.3.1. å gjøre. Men selv om jeg avinstallerer dette programmet, funker synket fortsatt ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet. Hvis du går i synkroniseringsoppsettet, står det en feilmelding om at "Synk. opplever fir øyeblikket problemer. Det er snart tilbake". Men det kommer ikke snart tilbake.

 

Det har vært slik siden forrige uke. Før dette, virket det utmerket. Har følelsen av at det har noe med innstallering av Facebook for android 1.3.1. å gjøre. Men selv om jeg avinstallerer dette programmet, funker synket fortsatt ikke.

 

Jeg dæævver av samme problemet! Om noen sitter på en løsning, let me know! Surt å vite at alt ligger der, men en bug hindrer meg i å få tak i det

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet. Hvis du går i synkroniseringsoppsettet, står det en feilmelding om at "Synk. opplever fir øyeblikket problemer. Det er snart tilbake". Men det kommer ikke snart tilbake.

 

Det har vært slik siden forrige uke. Før dette, virket det utmerket. Har følelsen av at det har noe med innstallering av Facebook for android 1.3.1. å gjøre. Men selv om jeg avinstallerer dette programmet, funker synket fortsatt ikke.

 

Jeg dæævver av samme problemet! Om noen sitter på en løsning, let me know! Surt å vite at alt ligger der, men en bug hindrer meg i å få tak i det

 

Da løste det seg selv gitt. Finnes ingen god forklaring, men alt er plutselig synket. Tok 3-4 dager..så om du har samme problem, glem å resette tlf, fjerne programvare etc. Gi det litt tid så kommer det av seg selv (ikke at det er så imponerende). Fancy greier da!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...