Gå til innhold

Sony Ericsson X10 Mini Pro- lader ikke


Anbefalte innlegg

Hei, jeg gikk til inn kjøp av Sony Ericsson X10 Mini Pro for en måned tilbake.

har vært litt av og på med denne, programmer klikker i ny og ne, den fryser noen ganger, men men, har vendt meg til det..

og nå merker jeg at jeg begynner å bli ganske irritert, nå vil den ikke lade, det første jeg gjorde var å se om det var usb kabelen, noe det faktisk var, så jeg byttet ut den, med den usb'n jeg fikk fra min gamle 5800 XpressMusic, da ville den lade.. MEN den vil ikke starte opp med det tomme batteriet, den står bare å lyser rødt hele tiden.. så må lade opp litt via en annen telefon, slik at jeg kan starte opp telefonen med det batteriet som skal lades, og lade batteriet via x10'n

 

men er det noen som har noe svar på hva jeg burde gjøre? sende den inn eller noe?

 

om jeg beveger på ladepinnen mens den står i telefonen, lyser den gult også slutter den bare å lade med engang..

Endret av abaastad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Jeg har akkurat samme problem med en X10 mini kjøpt i juni. Har forsøkt Nokia-kabel samt kjøpt en dedikert lader fra mytrendyphone.no.

 

Det er relativt irriterende at batteriet ikke kan skiftes (av sluttbruker). Forøvrig er det en super telefon, så jeg håper mcare ordner opp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har akkurat samme problem med en X10 mini kjøpt i juni. Har forsøkt Nokia-kabel samt kjøpt en dedikert lader fra mytrendyphone.no.

 

Telefonen er nå på vei tilbake - mcare har skrevet i arbeidsbeskrivelsen: "Oppgradert software, resatt tlf".

 

Jeg synes det høres merkelig ut at manglende lading skyldes et softwareproblem. Men den som lever får se...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...