GreenRay Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 (endret) Noen her på forumet som har prøvd spillet lose/lose? trenger litt hjelp til å få installert det får det bare ikke til! Link Litt viktig informasjon: Dette spillet kan slette filer fra PCn din! Det går ut på å skyte aliens (ligner litt på Space Invaders) for hver alien du skyter sletter spillet en random fil fra harddisken din (starter med filene i mine dokumenter, og går etter hvert over til systemfilene!) Hvis du dør/krasjer i en alien så sletter spillet seg selv helt automatisk! Ganske kult spill :new_woot:men jeg får som sagt ikke til å installere det! Endret 5. august 2010 av KVTL Satt viktig info i rødt, slik at brukerne blir obs ved risikoen å innstallere spillet.
Doktor9 Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Og det spillet har du tenkt å spille på din egen maskin?? Bare nysgjerrig....
GreenRay Skrevet 5. august 2010 Forfatter Skrevet 5. august 2010 (endret) Og det spillet har du tenkt å spille på din egen maskin?? Bare nysgjerrig.... Jepp tenkte jeg skulle sette opp en egen maskin bare for å få prøvd spillet PS: Skulle egentlig prøve spillet på en datamaskin på jobben (har sommerjobb på NTNU) men fikk ikke til å installere det Fikk beskjed av en der jeg jobber om at jeg skulle prøve det, siden PCn skulle formateres etterpå likevel Endret 5. august 2010 av GreenRay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå