Gå til innhold

Login system lignende nettby og blink?


Anbefalte innlegg

Kan hende jeg bommet på forum kat. Men uansett, jeg har lyst på et slags bruker system som nettby og blink har.

Altså hvor man har en bruker som man kan redigere (Med 'presentasjon' om seg selv) og opplaste profil bilder, samt at man kan se andres profiler.

 

Har prøvd mange, men aldri funnet den jeg vil ha. Vet noen om en slik en? helst gratis, men kjør på selvom den koster penger :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik du ønsker det så finner du ingen ting. De må altid vidreutvikeles, etter eget behov.

 

Men, skal du være intressert så lager jeg et greit system for en liten penge til deg.

Har laget flere ti-talls portalsystemer. Noen med suksess, andre bare for morroskyld. Selvfølgelig koster det mer om du skal ha et fullverdig "nettby"-lignende system, med grupper og alt mulig rart.. greier og saker...

Fikser kjapt, login, personlig side, simpelt adminområde, og noe nyhetside, og kansje noe brukergalleri?, med et basic design. For noen små lapper altså.

Endret av slacky
Lenke til kommentar

Slik du ønsker det så finner du ingen ting. De må altid vidreutvikeles, etter eget behov.

 

Men, skal du være intressert så lager jeg et greit system for en liten penge til deg.

Har laget flere ti-talls portalsystemer. Noen med suksess, andre bare for morroskyld. Selvfølgelig koster det mer om du skal ha et fullverdig "nettby"-lignende system, med grupper og alt mulig rart.. greier og saker...

Fikser kjapt, login, personlig side, simpelt adminområde, og noe nyhetside, og kansje noe brukergalleri?, med et basic design. For noen små lapper altså.

 

Hvor mye, 200 kroner?

Lenke til kommentar

Tja fungerer for meg.. Blir å legge opp scriptene. Men, gidder ikke lage noe rammeverk rundt hele greia. Blir helt rett frem, som du kan integrere i egen webside, om du ikke er intressert i å betale noe mer for den oppgaven også.

 

Er du intressert "Webhjelp"? Ser at det ikke er trådstarter som spør. Er bare å sende PM, så tar jeg små oppgaver, for en liten penge ;)

Endret av slacky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...