Buchern Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Hei. Hadde et Cordless optical før. men det gikk i stykker så jeg fikk nytt av smartclub. Fikk et Cordless desktop Mx isteden. Men når jeg skal lade musen så så lyser den oransj. Er dette riktig? Og hvor lang tid skal den lade? Håper på svar Mvh Meg
Gabriel_X Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Hvis det er en MX700 så lyser min grønt (blinker) når den lades og rødt (blinker) når den trenger å lades. Den lyser vel grønt uten blinking når den er fulladet. Oransje lys har jeg aldri sett men det er kanskje litt forskjellige 'generasjoner' av denne musa.
Buchern Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Skrevet 20. juni 2003 Hvis det er en MX700 så lyser min grønt (blinker) når den lades og rødt (blinker) når den trenger å lades. Den lyser vel grønt uten blinking når den er fulladet. Oransje lys har jeg aldri sett men det er kanskje litt forskjellige 'generasjoner' av denne musa. Men hvor lang tid tok det for deg å lade den helt opp første gang?
snorri Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Har MX700 jeg og. Tok vel en time eller to, tenker jeg... Så var den fullt oppladet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå