Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta kontakt med det motsatte kjønn!


Gjest eliasen

Anbefalte innlegg

Gjest eliasen

Hei!

 

Jeg vil bare oppfordre alle som sliter med det motsatte kjønn til å ta kontakt umiddelbart! Start i det små, og bygg deg oppover!

 

For omtrent ett halvt år siden sleit jeg utrolig med jenter! Jeg hadde akkurat klart å få kontakt med gutta, og bygd vennekretsen, men

jeg sleit med følelser. Det skulle rett og slett ingenting til for å bli forelska i en jente, og det fikk meg til å bli innpåsliten!

Men etter å ha ordna opp ett gammelt vennskap med en jente som jeg trodde jeg hadde mista for lenge siden, så fant jeg ut at det faktisk ikke var så vanskelig å holde snakke med jenter! De er jo tross alt mennesker de og! Så jeg jeg tok til meg motet, og inviterte hun ut!

 

Jeg la riktignok opp til vennskap, og derfor så fant jeg ut at jeg skulle bli kjent med masse nye jenter! Så jeg inviterte ut folk jeg synes var interessante, og som jeg hadde prata med smått før! Og plutselig forsvant følelseproblemet mitt! Og når jeg var mer avslappa, og tok livet mer som det kom, så virka det som om jeg ble en mer interessant person bandt jentene!

 

Og etter å ha vært med masse forskjellige folk, så merker man fort om det ikke funker. Om man ikke har noen kjemi osv.. :) Og da er det lett å sortere ut det som ikke går!

 

Dette har egentlig vært min beste sommerferie ever! :thumbup: oppfordrer virkelig alle til å ta kontakt med masse nye mennesker!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer :D du har vært flink!

 

personlig klarer jeg ikke være venner med gutter -.- har ingen gutte venner, men har alt for mange jente venner, jenter er så mye lettere å snakke med enn gutter, guttene på min alder er så barnslige i forhold til jentene.

 

Edit: Btw, jeg er snart 16 og starter på vgs :)

Endret av franky12
Lenke til kommentar

Gratulerer :D du har vært flink!

 

personlig klarer jeg ikke være venner med gutter -.- har ingen gutte venner, men har alt for mange jente venner, jenter er så mye lettere å snakke med enn gutter, guttene på min alder er så barnslige i forhold til jentene.

 

Edit: Btw, jeg er snart 16 og starter på vgs :)

Kunne du lånt bort noen av de jentevennene dine til meg? :blush:

Lenke til kommentar

sånn jeg ser at jeg får mange jente venner og bekjente:

 

1. du ser ei jente på skolen som du kunne få bekjentskap med

2. gå bort til hun med selvtilliten med deg

3. du må smile og tulle og ha selvironi tror jeg det heter?

4. være snill! (ikke dumsnill, men ordentlig søt gutt snill)

5. hmm, vet ikke. gå å test det ut? funker for meg...

6. fortsett kontakten og bare snakk om alt og ingenting, men pass på å ikke bli innpåsliten og plagsom.

 

det er sånn jeg får bekjentskap og blir venn med jenter, jeg vet ikke hvordan jeg skaffer meg kjærester da, de bare kommer :)

Lenke til kommentar

sånn jeg ser at jeg får mange jente venner og bekjente:

 

1. du ser ei jente på skolen som du kunne få bekjentskap med

2. gå bort til hun med selvtilliten med deg

3. du må smile og tulle og ha selvironi tror jeg det heter?

4. være snill! (ikke dumsnill, men ordentlig søt gutt snill)

5. hmm, vet ikke. gå å test det ut? funker for meg...

6. fortsett kontakten og bare snakk om alt og ingenting, men pass på å ikke bli innpåsliten og plagsom.

 

det er sånn jeg får bekjentskap og blir venn med jenter, jeg vet ikke hvordan jeg skaffer meg kjærester da, de bare kommer :)

takker så mye!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...