Neij Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Okei, jeg har ett problem, når jeg spiller WoW, har jeg 60,1 FPS overalt, utenom Dalaran. Det som da er spørsmålet er, hva er galt, tror nok PCen min skal kunne kjøre spillet glatt. (FPS ligger mellom 20-30 i Dalaran.) Speccs: AMD Phenom II X4 945, 3,0Ghz Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 4GB 2stk XFX Radeon HD 5770 1GB Gigabyte GA-790XTA-UD4 Endret 30. juli 2010 av Neij
Phoenix8 Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 20-30 fps i Dalaran er ikke så verst egentlig, blizzard måtte fjerne alle level 80-iene som er i Dalaran for at folk skal få normal fps i Dalaran. Det tar tid å rendre alle characterpolygonene som er i Dalaran samtidig hele tiden. Enten må man skru alt på det laveste men tviler det hjelper stort mye uansett, ellers kan jo man prøve, har ikke prøvd selv. Ellerså er det ikke stort mer å gjøre enn å kjøpe ny maskin eller vente et par år på en maskin som takler rendre og teksturere 100-200 characters(aner ikke hvor mange det er i dalaran samtidig) samtidig. Så ja det er en grunn til at blizzard valgte den grafikken som er idag.
Neij Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Skrevet 31. juli 2010 Vel, en venn av meg kjører WoW glatt på 60 FPS, faktisk dårligere PC det. Alt står på maks til han også.
Phoenix8 Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 fins mange ting du kan prøve ut egentlig, å laste ned den nyeste grafikkortdriveren, google problemet ditt og se om andre sliter med det samme som deg og har funnet svar på det. Oppløsningen dere spiller på har en del å si også. Hvor stor skjerm har han og du? stor forkjell på 800x600 og 1920x1080
IntelAmdAti Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Okei, jeg har ett problem, når jeg spiller WoW, har jeg 60,1 FPS overalt, utenom Dalaran. Det som da er spørsmålet er, hva er galt, tror nok PCen min skal kunne kjøre spillet glatt. (FPS ligger mellom 20-30 i Dalaran.) Speccs: AMD Phenom II X4 945, 3,0Ghz Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 4GB 2stk XFX Radeon HD 5770 1GB Gigabyte GA-790XTA-UD4 Dalaran krever mye, er det mange folk der krever faktisk mer av maskinen enn Crysis. Tviler på det er noe galt med ytelsen til maskinen din, jeg har beste skjermkortet og prosessor som er å få tak i men får heller ikke stabilt 60 fps i Dalaran eller Wintergrasp. Nvidia sine kort yter bedre i WoW så det kan hende 60fps i Dalaran er mulig med et fermi 480 kort.
Neij Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Skrevet 31. juli 2010 Hmmm, tja, det er jo ikke akkurat få ting i Dalaran. : p
Ravadin Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Min PC er vel snart fire år gammel og har 60 glatt i Dalaran. Har slitt med FPS i raids et par ganger og skyldneren har visst seg å være folk i gruppa mi eller raidet mitt som har Gearscore aktivt på. Enkelte addons leser mye informasjon av andre spillere og "laster inn" mye informasjon om deg. I små stedet med mye grafikk + mye folk - så kan slike addons stjele fps. Det trenger ikke nødvendigvis være gearscore, det kan være andre ubrukelige tooltip addons, det kan også være addons som er "pakka" i info, om du ikke har nullstillt recount på ei uke og har GatherMate sine databaser lastet opp osv - så blir det etterhvert mye info å lese. Mitt tips, før du evt bruker penger på å oppgradere PCen din, luk i addons, bli kvitt de du sjelden bruker, ikke liker og ikke trenger. Derettet slett WTF og bruk noen timer på å sette UI'n din tilbake i stand. Da får du renska opp litt - hvertfall om du er flitting addon bruker.
IntelAmdAti Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Min PC er vel snart fire år gammel og har 60 glatt i Dalaran. Har slitt med FPS i raids et par ganger og skyldneren har visst seg å være folk i gruppa mi eller raidet mitt som har Gearscore aktivt på. Med grafikk på lave nok innstillinger og dersom byen er øde nok og det er få folk rundt der så kan det stemme. Men 60 fps glatt i en krevende Dalaran tror jeg ikke på at du har, uansett hva slags maskin og spesielt ikke med en utdatert maskin.
Colado Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Har selv 20 - 30 FPS i Dalaran, og PC til en 15K bare for pc'en. Men ræva nett...
Ganam Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 20-30 FPS er heilt normalt i Dalaran, på ein medium/high populert server. Kjører selv HD5850 1GB, alt på maks utenom Shadow Quality. Ambefaler deg å gjøre det samme, å skru ned Shadow Quality noen hakk. Dette er fordi Shadow Quality på maks fører til eit stort fps tap, uten at grafikken blir noe serlig bedre. Akkurat nå har eg rundt 40 FPS i Dalaran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå