Gå til innhold

Hvordan legge til egne lydfiler for sms på HTC MAGIC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer veldig på dette! Måtte slite maks for å finne ut hvordan jeg la til mp3'er som ringetoner! :p Kan noen fortelle meg hvor jeg skal legge mp3'er som sms-notifications? For de som følger med telefonen er kjedelige, og få.

Hjelp! :)

Tommy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok får vel spørre igjen:

Hvordan legger jeg til egne lyder som sms-notifications på HTV Magic? (Kanskjeg jeg ordla meg feil i første innlegg?)

Tommy

Skrevet

Hei folkens, vet dette blir bumping-mayhem, men.. Jeg sliter! Googler hele tiden og finner ingen enkel løsning på problemet:

Jeg vil forandre sms-lydene på HTC Magic'en min, og bruke feks en lydfil jeg spilte inn selv (som jeg har kopiert inn på Magic'en, i mp3 format) - Jeg hater lydene som følger med telefonen! :)

Skrevet (endret)

Har ikke testet dette på Magic, men .. Du må plassere lydene på riktig sted på minnekortet /media/audio/notifications, og restarte telefonen etter det er gjort. Så går du inn på f.eks Meldinger / Instillinger og velger tonen du plasserte på minnekortet.

Edit: Prøv også programmet Ringdroid fra Marked, og klipp til filen du skal bruke og lagre den som Notification

Endret av Blunderguff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...