Gå til innhold

Rebuild av "main" min=)


Anbefalte innlegg

1zx1d2s.png

 

I Helga var jeg på besøk hos en venn av meg, hadde med PCen å vi spilte litt for mange timer. På søndag når jeg skulle hjem fant jeg ut at jeg skulle veie PCen, 28.9kg veide den! og siden det er et fulltower kabinett er det jo relativt stort. Store og tunge ting pleier å ha veldig lav WAF (wife approval factor), så jeg bestilte meg et Fractal Design Define R3, Black Pearl:D Som nå skal få en plass i stua.

 

Det er lite, lett og skal vist være veldig lett å rydde i. Og siden temperaturer ikke er noe problem skal jeg teste med full støydemping først så får vi se etter hvert.

 

Regner med kabinettet kommer i morgen så da blir det no flytting av hardwaren=) Bilder av dette kommer i morgen ettermiddag tenker jeg.

 

 

Modding:

R3'en er et fint kabinett i utgangspunktet syns jeg. Det er reint og rett akkurat som jeg liker det. Men har en del tanker om litt små modding etter hvert, eller kanskje i morgen allerede.

Moddingen jeg tenker på er no e i retning dette. Men tenker meg kanskje Fractal Design logoen, Intel logoen eller nVidia logoen. Men må finne et høyoppløst bilde jeg kan skrive ut da.

 

 

Kommenter

Endret av mariusox2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er bilder av den forige "reBuilden"

 

 

 

Harddiskene, 3 TB in total

3tbtotalt.jpg

 

Kabelryddingen på baksiden av HK-plata

baksidep.jpg

 

Drivebayen, de er tomme:D

drivebay.jpg

 

Skjermkortet mitt<3 men vil ha en litt bedre kjøler-.-

gtx465u.jpg

 

Innsida etter at jeg laget hull og dro opp kablene på nytt=)

innside.jpg

 

Mer kabling^^

kabelhull.jpg

 

 

 

 

Kommenter

Endret av mariusox2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I dag var jeg på posten og henta pakken min i lunsjen. Satt som en unge på julaften og venta på at dagens skulle være over slik at jeg kunne gå hjem og begynne rebuilden.

 

Kabinettet på jobb-.-2h4dkwh.jpg

 

 

Som noen kanskje fikk med seg før jeg redigerte dette innlegget nevnte jeg at det kanskje ble en unboxing video. Det ble det=)

 

 

 

Og her er et bilde før builden starter=)

 

2zjdjdc.jpg

 

Endret av mariusox2
Lenke til kommentar

Ferdig=D

 

Ja da er jeg ferdig for i dag. Valgte å lage gif av bildene jeg tok så slipper jeg at Tråden blir unødvendig lang. kanskje jeg laster opp bilder i morgen og bruker "spoiler" men inn til videre blir det slik.

 

Byggingen:

 

2gtyip4.gif

 

 

Harddiskene:

 

2d6s87d.gif

 

 

Ferdig:

 

64qzwl.gif

 

 

Tenker kanskje jeg skal gravere "nVidia-Claw" logoen på side dekselet. Men er ikke sikker enda.

 

Kommenter i kommentartråden da. Link i signaturen=)

Endret av mariusox2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...