Gå til innhold

bra og billig tv?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tror min 42" Daevoo har tatt kvelden... :( da er det på tide med en ny tv!

Jeg lurer på om noen vet om et sted jeg kan få tak i en helt ok billig tv.

Det som er viktig for meg med tven er :

- Noe i mellom 37 og 42" (ikke større en 42 og ikke mindre enn 37)
- Flatskjerm
- Hdmi inngang
- Antenne inngang
- HD klar (full hd er ikke så viktig)

Håper noen gidder å hjelpe meg med å finne en tv med disse kravene til billigst mulig pris :) det rimligste jeg har finnet er denne -> http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=596221

takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

allsidig bruker mener jeg LCD er bedre, Plasma gir mye gjennskin med lys i rommet. Men er jo desto bedre til film.

 

Men igjen så er det stor forskjeller på TV, skal man ha det billigste får man også kvalitet deretter også. Men det funker som tv.

Fant ikke noe rimeligere heller..

Lenke til kommentar

nei:P de er langt fra bra. de er kasnkje "bra" i forhold til en bilderør tv men innen for flatskjerm er det bilig greier

Har du testet denne TV-en?

 

nei men ser på spessifikasjonene at LG tven er hakket bedre:) har erfaring med begge merkene. LG her og hos venner og Panasonic her og har solgt tver fra panasonic i 2 år

Ok. Poenget mitt her var at denne aktuelle TV-en tilsynelatende er veldig bra ift. pris, om en går etter brukeranmeldelsene på Amazon.com. Slike produkt kommer jo i ny og ne. Full HD er absolutt ingen nødvendighet om en har moderate krav. Jeg tenker å kjøpe denne, og bruksområdet blir DVD-filmer for det meste, og litt oppkobling mot PC. Designmessig er jo denne også en vinner i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...