Lange Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Jeg vet at kortene må være like for å kjøre i SLi. Så det her er vel noe annet. Men jeg har begge kortene i, men bare det ene, det gamle 8800gts, blir registrert. Jeg tenkte å kjøre gtx460 som primær kort og 8800 som dedikert physx kort eller no. Hvordan får jeg til dette når bare det ene kortet blir registrert. (Altså kobler jeg skjermen i gtx460 er skjermen bare svart)
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor bry seg med det når gtx 460 har physx..? og det er få spill som i det hele tatt bruker det. Spiller du noen av disse? http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_home.html
Lange Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Skrevet 21. juli 2010 Sannsyneligheten for å få solgt 8800gts er liten. Så jeg tenkte jeg skulle finne noe å bruke det til. Uansett, hvordan det? Er det så vanskelig å få til at det ikke er verdt det?
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Jeg vet ikke hvordan du gjør det.
Lange Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Skrevet 21. juli 2010 Klarer ikke å få til å kjøre begge kortene samtidig ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå