votten Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 kjøpt meg mw2 igår, men det vil ikke starte.. verken mp eller sp.. står: ''It appears that mw2 did not qiut properly las time it ran. do you want to run the game in safe mode? '' jeg har ikke åpnet det i det heletatt. Har prøvd å reinstalere og reboote pcn, men ingenting hjelper vet du om noe som kan hjelpe? prøvd å trykke både på ja og nei... det samme skjer,, En rute med bilde fra coveret kommer opp.. fryser seg å legges ned. Når jeg prøver å kjøre sp eller mp som admin står det at steam ikke kjører.. har prøvd å rse steam.. pcn .. uninstaler steam og mw2 flere ganger.. ikke noe hjelper googlet litt rundt om kring.. men ikke noe er til stor hjelp har også reinstalert skjermkort driveren min, dette funket heller ikke. Prøvd å backup all game files , både sp og mp, slett spillet for fullt via steam, installer så spillet igjen via backup filene ( også gjort en del ganger ) hjelper heller ikke. Har kjørt ' canirunit' test å pcn min klarer å kjøre spillet med alt på det høyeste. Sorry for skrive feil MVH votten
The Stig Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 (endret) Tråden har blitt flyttet og emnetittelen er endret. Ber trådstarter sette seg inn i retningslinjene for emnetitler. Når det er sagt, ønsker jeg velkommen til forumet -- Hvilket operativsystem har du? I første omgang ville jeg ha dobbelsjekket at jeg har siste skjermkortdriver og Direct X. Her finner du forøvrig en rekke forslag til hva som kan være feil. Endret 20. juli 2010 av The Stig
votten Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Skrevet 20. juli 2010 (endret) Tråden har blitt flyttet og emnetittelen er endret. Ber trådstarter sette seg inn i retningslinjene for emnetitler. Når det er sagt, ønsker jeg velkommen til forumet -- Hvilket operativsystem har du? I første omgang ville jeg ha dobbelsjekket at jeg har siste skjermkortdriver og Direct X. Her finner du forøvrig en rekke forslag til hva som kan være feil. Jeg har windows vista. Oppdaterer skjermkort drivern min nå og Directx. Har vært innom den siden der å gjort det som blir sagt som kan hjelpe, men hjelper ikke. Takk Endret 20. juli 2010 av votten
bandreas Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Reinstaller hele skiten. Desverre den eneste måten å få fiksa det 100%. Mw2 sliter med patching av og til. Edit: så ikke at du hadde reinstallert steam også. Da vet jeg ikke om jeg er til noen hjelp :-P Endret 26. juli 2010 av bandreas
Karmany. Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Høyreklikk på MW2 så trykker du på "Slett lokalt innhold". Da vil steam automatisk laste ned den nyeste versionen av MW2. Good luck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå