cvitamin Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Hei. Lurer på å selge min stasjonære pc grunnet lite bruk. Den ble kjøpt på Komplett rett før jul, og er nesten ikke brukt. Lurer på hvor mye jeg kan få for den. Her er komponent listen: ASUS P7P55D LE, P55, Socket-1156 Intel Core i5 Quad Processor i5-750 In-Win Maelstrom Big Tower Sort Transcend SSD 128GB MLC Samsung SpinPoint F1 640GB SATA2 Crucial DDR3 BallistiX 1333MHz 6GB CL7 Corsair TX 750W PSU XFX GeForce 8800GTX 600M 768MB XT GDDR3 Skjermkortet er vel det eneste som er litt gammelt på denne. Dette skulle egentlig oppgraderes litt i ettertid, men som jeg nevnte tidligere så er den lite brukt, så det har ikke skjedd Men jeg kan kjøre på maks på de fleste nye spill uten serlig problemer, så kortet biter godt fra seg selv om det er litt gammelt. Skjerm følger ikke med. Noen som har noen tips om hvor mye jeg kan selge denne for? Takk.
Tj-nome Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Skjermkortet trekke den ganske godt ned som en spillerpakke, men vil si du får en 5000-5500 kr for den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå