Gå til innhold

Jobb i apotek, goder?


Anbefalte innlegg

Har lest litt rundt, spesielt på IT-konsulentjobber at det er veldig vanlig med goder i tilegg til (god) lønn. Og med det så ble jeg litt interessert i hva slags eller om man får slikt i et apotek..

 

PS, hva er startlønna cirka for en nyutdannet reseptar uten jobberfaring. Har sjekket jobbfeber og andre kilder, men mye er utdatert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest litt rundt, spesielt på IT-konsulentjobber at det er veldig vanlig med goder i tilegg til (god) lønn. Og med det så ble jeg litt interessert i hva slags eller om man får slikt i et apotek..

 

Du får sikkert knaske så mye reseptbelagt medisin som du vil ;)

 

Radlekatt

Endret av radlekatt
Lenke til kommentar

Ja det var det jeg tenkte også. Litt synd siden det finnes noen jobber med digge frynsegoder :p og fet lønn! Noen flere innspill om startlønn? :) 400000 hørtes veldig bra ut!

 

Reseptar er vel bachelor og farmasøyt master? Ikke for å være slem, men tror nok ikke man får like høy lønn med bachelor kontra master.

Lenke til kommentar

Penger er selvfølgelig ikke alt.

Gir et eksempel fra meg selv.

 

Hadde valget om å bli en elektriker, men valgte telekommunikasjon(dekker hele svakstrøm).

Elektrikere tjener mer, men skjønte fort at jeg ikke kunne leve med det faget.

 

Så var det det med utdanninga da. Kusina mi hadde nesten ingen fritid, hver gang jeg var på besøk, satt hun med flere bøker foran seg og gjorde lekser. Mange eksamener osv.

 

Du må nesten ta et valg selv.

Penger er noe _alle_ trenger, men man må også kunne trives med det man jobber med resten av livet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...