ignoreme Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Halla Kjøpte akkurat PCM 2010 og gledet meg som en unge til å spille det, guess what, de sendte aldri en aktiveringsnøkkel.. Great, jeg har betalt 330 kroner for noe jeg ikke kan bruke i det hele tatt. Første og siste gang jeg brukte broadpark games for å kjøpe spill. Fler som har hatt samme problem?
Snorre Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Før du poster sinte forumposter kan det ofte hjelpe å kontakte kundeservice med problemet ditt. Jeg er ganske sikker på at de kan hjelpe deg så lenge du kan sannsynliggjøre kjøpet ditt. For eksempel ved å sende dem en e-post hvor du forklarer problemet, oppgir personlig informasjon og informasjon om bruker, samt gjerne sender ved kvittering for kjøpet om du fikk noe slikt.
ignoreme Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Skrevet 17. juli 2010 De kan helt sikkert hjelpe meg til uka, ja (stenger 17:00 på support på ukedagene) Ikke så veldig sint egentlig, kjøpte det fra pcm direkte etterpå. Får jeg heller gi bort/selge den andre koden Inte noka problem. syntes dog det var dårlig av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå