Rottenspacehead Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Kjøpte Track & Field Ps1 spill på PS3 for en stund tilbake. 17 september 2008 for å være nøyaktig. Når jeg nå Trykker på spillet for å spille det, får jeg beskjeden "This content can be used if you renew the license in playstation Store" trykker på linken og får bare alternativet å kjøpe det om igjen for 40kr. Har sjekka download lista mi også, men der ligger den ikke lenger. Kjedelig å bare miste spill slik..
Topguy Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Og du har ikke byttet mellom EU og US konto på maskinen ?, skiftet maskin eller harddisk eller andre ting ? I så fall burde en mail til "customer-support" med kopi av kvitteringen du fikk på mail av kjøpet kanskje gjøre nytten.
Rottenspacehead Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Har ikke byttet eller drevet med noe hokus pokus nei. Kvittering på mail har jeg nok ikke, pleier som regel å slette mailene jeg får. Dumt at spill kan bare forsvinne sånn.
Topguy Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Spillet har jo ikke forsvunnet, men lisensen som gir din bruker lov til å spille spillet er forsvunnet. Har du andre spill som er kjøpt i samme tidsrom (08/09) som fungerer ?
Rottenspacehead Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Skrevet 17. juli 2010 (endret) slett Endret 17. juli 2010 av Dennis Aron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå