Gå til innhold

Problemer med lydkort - noen tips?


Anbefalte innlegg

Idag har jeg holdt på å finne frem løsninger på hva som kan forårsake problemet mitt med tanken av lydkortet er blitt noe tull med.

 

Igår og før idag så funket lyden helt fint, ikke noe galt i det hele tatt med det.

 

Før idag så skulle jeg til byen en liten tur og når jeg kom tilbake så har det skjedd ett eller annet med lydkortet mitt på pc.

 

Som jeg ikke klarer helt å forstå hva som kan ha skjedd, jeg har prøvd å googlet etter svar for oppemot 9 og 10 timer nå.

 

Vet at det er noen av dere som er data-genier så derfor spør jeg dere, om dere har svaret på problemet mitt.

 

Det som skjer er at det når jeg spiller av filmer osv med vlc, så hører jeg musikken i bakgrunnen, men ikke noen stemmer.

 

Jeg har prøvd å gjøre endringer på mono og stero elns. uten at det har gitt noe store forbredninger. Så har jeg da prøvd å gått fra windows 7, til XP og tilbake til windows 7 for å se om det har hjulpet på problemet.

 

Det har heller ikke løst situasjonen, så nå sitter jeg da på pc uten lyd, for å si det på den måten. Benytter meg av realtek hd audio manager. Lydenheter er høyttalere og high defintion audio-enhet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...