Icedragon520 Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Hei som emnetittelen sier: Hvordan får jeg sim-kontaktene mine over på HTC Desire(Planlagt kjøp)? har ikke outlook eller exchange. Har Hotmail og Gmail.
GeoHTC Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Hei som emnetittelen sier: Hvordan får jeg sim-kontaktene mine over på HTC Desire(Planlagt kjøp)? har ikke outlook eller exchange. Har Hotmail og Gmail. Sær som Iphone er, så er det ikke gjordt i en håndvending å eksportere kontaktene. Min løsning ble å kjøpe en app på Iphone (husker ikke navnet på den i farten), som kan eksportere kontaktene via WiFi til en CSV fil på PC'n. Så importerte jeg denne til gmail-kontoen min. For så å synkronisere denne med Desire'n.
Icedragon520 Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Skrevet 11. juli 2010 Æsj, tungvindt.. Jaja fikk de fleste kontaktene mine ved å synke gmail/hotmail Løst
DiNozzo Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Æsj, tungvindt.. Jaja fikk de fleste kontaktene mine ved å synke gmail/hotmail Løst Hvordan gjorde du dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå