IpDude Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Hei. Trenger ny mus, Logitech MX700 Cordless Optical Mouse noe tess. Før hadde jeg problemer med at endel spill ikke "fant" alle knappene på musa til Logitech , er dette fikset nå ? Microsoft funker i alt men er ikke like god å bruke :-)
godsairforce Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Den musa er helt grei... Kjenner flere som har den og de er fornøyd med den... PS! Du nevnte spill, trådløs mus er ikke å anbefale i spill for de kan ha en tendens til å reagere tregt... Surt hvis du står ansikt til ansikt med en terrorist i CS...
notarget Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Jeg har den musa og jeg er Storfornøyd! Jeg vil anbefale den, jeg spiller også en del og synes den er yperlig i spill
WeeR Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Jeg synes den absolutt IKKE er bra i spill men etter min mening er det den første trådløse musa man i det hele tatt kan bruke..
Dr.X Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=122968 I Say no more.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå