Gå til innhold

Cisco AIR-WLC4400.. problem med interface

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg sitter med et litt underlig problem.. Jeg har fått i oppgave å kartlegge nettverket her i og med at det mangler dokumentasjon, i så måte ALL dokumentasjon.

Forrige ikt-ansvarlige hadde alt liggende i hodet eller rundt omkring..

Det jeg sliter litt med er at jeg finner ikke interface ipn til den trådløsekontrollern og er i så måte rimelig hjelpesløs når det kommer til konfigurering av trådløse aksesspunktene.

Noen som har forslag på hvordan jeg kan få denne ipn? Uten å måtte kjøre oppsettet på nytt da det er en del aksesspunkt ute å kjører.

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre möjligheter;

1. Konsoll

2. För att accesspunkter skall få kontakt med kontrollern använder man sig som regel av ett DNS namn eller en DHCP option. Om du försöker slå upp CISCO-LWAPP-CONTROLLER.<localdomain> så skall den peka på kontrollerns mngt ip. När det gäller DHCP kan du se i DHCP servern om option 43 är aktiverat, denna skall också isåfall peka mot kontrollern (i hex).

3. Se på mac-address tabell på switchen den är kopplad på och leta upp respektive mac i arp tabell på närmaste router.

Skrevet

Hei igjen!

Var kanskje litt rask å trykke send i går.

Jeg har IPn men har ikke porten(satt en port på det hele) men jeg skal prøve consolporten :) Tenkte ikke på det

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...