Gå til innhold

er game.no en trygg og god side?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

er game.no en trygg og god side? ser at det er fri frakt, er det da slik at når man bestiller hos dem, så legger de inn en bestilling på for eksempel play.com for å få det sendt direkte hjem til kunden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan svare på det første spørsmålet. Jeg har selv benyttet meg av game.no til nintendo wii konsoll, ps3 headset og et par spill uten noen problemer. Fri frakt og rask levering må jeg si.

Skrevet

La inn en bestilling på red dead redemption nå nylig. Fikk rimlig kjapt mail av dem hvor dem forklarte at de ikke hadde den på lager, den var til bestilling. Fikk da spørsmål om jeg da ville ha pengene tilbake eller vente.

Virker for meg at de er raske og flinke. Så jeg har et godt førsteinntrykk hittils.

Skrevet

Jeg bestilte selv Red Dead Redemtion i går av www.game.no

Har ikke fått noen kvittering eller ordreinformasjon av de ennå. Ellers så er pengene ihvertfall trukket av konto.

Prøvde å kontakte de. Men fikk verken svar på telefon eller epost.

Vi lar den ligge i et par dager, for å se om dette går i orden ;)

Skrevet

Deres unnskyldning for at de ikke svarte meg den dagen, var at de hadde vareopptelling, og ga meg en ordrebekreftelse sekunder seinere.

Dagen etter var spillet i postkassen. ^^

Skrevet (endret)

Bestillte Halo Reach Legendary Edition nå netopp. Har ikke fått noen form for ordrebekreftelse enda. Satser på det er kun fordi klokken er 23 på kvelden. Viss ikke jeg ser noe i løpet av morgendagen sender jeg en mail.

EDIT: Fikk den nå :)

Endret av Tablespoon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...