Gå til innhold

Windows vs. Android


  

13 stemmer

  1. 1. Hvilket OS er best ( telefon).



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt to telefoner med Windows Mobile (HTC Touch og HTC Diamond) og to telefoner med Android (HTC Magic og Motorola Milestone), og er ikke nølende med å si at Android er flere hestehoder fremfor Windows Mobile på nesten alle områder. Brukervennlighet, mulighet til nedlasting og bruk av applikasjoner og widgets, fingervennlige menyer, hurtighet på navigering i menyer og programmer og ikke minst den åpne kildekoden som gjør det mulig for folk flest å være med på å gjøre Android bedre.

 

Android er laget spesifikt for mobiltelefoner mens Windows Mobile er en modifisert og nedstrippet versjon av Windows til PC. Håper dog at Windows Phone 7 blir så bra som ryktene skal ha det til, siden svært mange må bruke dette operativsystemet i jobbsammenheng.

 

Har også hatt Samsung Innov8 med Symbian, og kan garantere at jeg aldri kommer til å prøve Symbian igjen. Den eneste konkurrenten til Android for mitt vedkommende er WebOS, ihvertfall om Palm og HP klarer å videreutvikle og masseprodusere dette ut til verden.

Lenke til kommentar

Android fordi: Bedre applikasjoner, åpent, Linux i bunn, raskere. Og at den enke grunn at jeg aldri kunne ha tenkt meg og bære rundt på en telefon som kjører Windows. Orker ikke tanken. Av det jeg har vært borti gadgets (mobiler og GPS_er) som kjører Windows er det egentlig et gåẗe at de i det hele tatt virker etter en måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...