Gå til innhold

Gode tilbud på allround-laptop 6-8k


Anbefalte innlegg

Hei, har planer om å kjøpe meg en god allround-laptop som først og fremst skal brukes til skolearbeid, film, musikk osv, men også noe spilling/bilderedigering osv. Krav:

 

  • Skal være rask og responsiv
  • Ikke være veldig stor (uten at jeg vil definere det noe tydeligere :roll: )
  • Brukbar batterilevetid
  • Helst HDMI-utgang
  • Bør helst se ok ut og ha litt "kvalitetsfølelse" over seg

 

Vil selvfølgelig bruke minst mulig, og er opptatt av å få mye for pengene. Typiske supertilbud/internetttilbud/åpningstilbud ol. er midt i blinken, men lave fastpriser er selvfølgelig også greit.

 

Datamaskiner som har fått gode resultater i tester, brukeromtaler osv er også en fordel. Jeg ser for meg en prisklasse på 6-8000 kr, men utelukker ikke å betale mer ved veldig gode tilbud. Bestiller innen to uker.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne rakkeren er satt ned med 1000kr. Acer Aspire TimelineX 3820TG 13.3"HD LED Radeon HD5650,Core i5-450M,4GB RAM,320GB HDD,kamera,67 Wh batteri,BT,W7H, pris 6995kr. Den har veldig god spec og klarer alle nye spill som f.eks Bad Company 2 i medium innstillinger. Og den er ikke svær. :thumbup:

 

 

EDIT:Review Acer Aspire 3820TG-334650MN Notebook

Endret av vidarkri
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne rakkeren er satt ned med 1000kr. Acer Aspire TimelineX 3820TG 13.3"HD LED Radeon HD5650,Core i5-450M,4GB RAM,320GB HDD,kamera,67 Wh batteri,BT,W7H, pris 6995kr. Den har veldig god spec og klarer alle nye spill som f.eks Bad Company 2 i medium innstillinger. Og den er ikke svær. :thumbup:

 

 

EDIT:Review Acer Aspire 3820TG-334650MN Notebook

 

Takk for svar!

 

Har du (eller noen andre) noen synspunkter på den maskinen opp mot f.eks denne: http://www.netonnet.no/art/startpageno/HP-Paviliondv6-2165eo/126848.4854/

Lenke til kommentar

Den 5820T har så dårlig skjermkort at det knapt nok duger til kabal og minesveiper. Ok kanskje ikke så dårlig men den vil ikke klare å dra ett eneste spill som er utgitt siste 5år.

 

Skjønner... Men av de to første ville altså HP Pavilion vært det (klart?) beste valget?

Lenke til kommentar

Nå har vi jo vært veldig ensidige når det gjelder modeller i denne tråden, og TS bør være klar over at det finnes mange modeller med tilsvarende spec som disse modellene fra Acer man kanskje også kunne vurdert. Det er kanskje ingen på tilbud akkurat idag, men det vil komme flere tilbud utover sommeren på modeller fra Asus og Toshiba f.eks. som nok holder høyere kvalitet også.

Lenke til kommentar

Da ser det ut som om Acer Aspire TimelineX 5820TG ligger best ann foreløpig. Noen synspunkter på om Acer Aspire 5553G kan være et alternativ? Quad-core, 50% mer RAM og 140GB større harddisk til samme prisen må vel være en fordel? Den mangler for såvidt bluetooth, noe som er relativt uviktig for min del..

 

Hadde vært konge med noen begrunnede synspunkter på dette! Hvilke fordeler/ulemper har maskinene overfor hverandre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...