Gå til innhold

HP Envy 15 - Erfaringer

Quick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaringer med HP Envy 15(-1190eo/1099eo), som kan skrive noen ord?

På forhånd takk. :)

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

nettop fått min 15-1195. Førsteinntrykk er varmen, men det er hvist nok bare slik man føler på grunn av magnesiums chassiet..

Kan komme tilbake med flere beskrivelser når ferien er over og jeg har fått testen den mere uten noe bloatware...

Skrevet (endret)

Anbefaler deg å sjekke ut forumet til NBR.

HP Envy 15 Owners Lounge. Du finner nok en hel del andre tråder der om den i tillegg. Flott kilde som førte til at jeg kjøpte meg en Envy 14 (Mindre, lettere, bedre batteritid, optisk drev og kaldere, men dårligere grafikkkort, tokjerners prosessor, og bare en harddisk)

Endret av Bl4cKnD
Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Hei igjen. Har nå brukt maskinen endel og varmen er merkbar. Har reinstalert OS'et og alt bare velstand. Firefox har problemer med å skalere sidene opp, men IE og chrome fungerer storartet. 1920x1080 er litt høy oppløsning for 15" skjerm.

Tok ut batteriet og merkelig så føles maskinen kaldere. Viftene går mindre nå. Skal ta en liten stresstest og se hvor varmt man kan få denne...

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Helt klart fornøyd. Rå maskin som faktisk er kraftigere enn min stasjonære Q6600..

Man må bare venne seg til denne oppløsningen på skjermen. Kanskje man bare begynner å bli gammel og derfor begynner tingene å se smått ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...