Gå til innhold

Hakkete data


Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg har eit problem med den bærbare datamaskina mi. :hrm:

 

Når eg spelar for eksempel Modern Warfare 2 eller Counter strike Source, så kjører spelet laggfritt i ca. 3-4 minutt, men så begyn alt å lagge. Einaste måten å fjerne laggen på er å restarte heile maskina. Datamaskina hadde ingen problem med å kjøyre Cs:s det første året frå når den var ny, så dette er noko som har oppstått nyleg.

 

Har formatert datan fleire gongar for å prøve å fikse det, men det har ikkje endra situasjonen. :ermm:

 

Det kan ikkje vere internett forbindelsen som er dårleg, fordi broren min dreg spelet heilt laggfritt.

 

Her er dataspesifikasjonane mine:

Modell: Acer Aspire 6935g

Prossesor: Intel Core 2 Duo CPU P8400 @ 2.26Ghz (2CPUs),~2.3Ghz

Minne: 4096MB RAM

Operativsystem: Windows 7 Home Premium 64-biters

Skjermkort: NVIDIA GeForce 9600M GT 512 MB

DirectX-versjon: DirectX 11

 

 

Kva kan vere grunnen til eit slikt problem og korleis kan eg eventuelt løyse det? Har lyst å løyse det for det er ganske kjedelig at datan alltid laggar :dontgetit:

Mvh. Eirik Lind :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om det er mye støv og lort i viftene, slik at grafikkprosessoren blir varm og senker klokkefrekvesen for å unngå overoppheting. Jeg vet ikke hvordan det er med garantien om du åpner PCen selv, men trykkluft på boks får man kjøpt på f.eks Biltema og fungerer veldig bra til å rense støv og lort i PCen.

Lenke til kommentar

Takk for råd.

 

Skal kjøpe trykkluft på boks og renske vifta. Har prøvd å støvesuge den for lenge siden, men gav opp fordi eg følte det var ein dårlig ide.

 

Eg lasta ned den siste driveren til Geforce 9600m Gt, men DirectX versionen endra seg ikkje.

 

Googla litt men fannt ikkje ei måte å nedgradere directX 11 til DirectX 10. Ser ut som om DirectX 11 er standard i datamaskiner som køyrer Windows 7?? (eg har windows 7) Veit ikkje om det er muleg i det heile tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...