Roy E Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 hei! skal sende et skjermkort tilbake til komplett i dag fordi det er herpa, men har ikke lenger originalembalasjen. jeg har derimot ei pappeske med pappspon inni som en kamerat fikk en cd-spindel i, det ser mykt og godt ut. er det noe problem / komplikasjoner med å legge skjermkortet i en antistatisk pose og legge den inni pappstrimlene? litt surt om dem nekter garanti fordi det er for dårlig pakka.. :x
CdBuRnR Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 Det er to ting du må beskytte mot. 1. Statisk elektrisitet. 2. Postens Vrede (Den er stor den) Løsning : 1. Antistatisk Pose 2. All mulig form for støtsikker og "slapp-post-kar-slenge-sekk-5-meter-skade" sikker embalasje, med andre ord, pakk GODT inn Så skal det ikke være noe problem .. fordel med papp/noe litt stivt når er skjermkort og sån elektronikk, så ikke det kan bli bøyd o.l. om blir liggende i klem. (Ja jeg har hatt mange rare opplevelser med posten.. )
AMD-King Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 Jeg ville sagt det var en OK innpaknings metode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå