Gå til innhold

Kode til skjermbilete i Visual Basic 2010


Anbefalte innlegg

Eg var igong med å skrive ei programvare i Visual Basic, etter litt lagret eg fila som ei Fil, ikkje som eit Prosjekt. Filtypen er her .vb.

 

Problemet er at når eg opnar fila igjen i Visual Basic 2010, så viser berre koden for programmet. Nokon som veit korleis eg togglar mellom kode og grafisk bilete?

 

Kunne tenkt meg å sjå programmet grafisk, ikkje som eit dokument full av kodar.

 

Eg tenkjer det sikkert er ei rimelig lett løysing på dette, men eg fann ikkje passande søkekriteriar.

 

Takk på førehand

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg var igong med å skrive ei programvare i Visual Basic, etter litt lagret eg fila som ei Fil, ikkje som eit Prosjekt. Filtypen er her .vb.

 

Problemet er at når eg opnar fila igjen i Visual Basic 2010, så viser berre koden for programmet. Nokon som veit korleis eg togglar mellom kode og grafisk bilete?

 

Kunne tenkt meg å sjå programmet grafisk, ikkje som eit dokument full av kodar.

 

Eg tenkjer det sikkert er ei rimelig lett løysing på dette, men eg fann ikkje passande søkekriteriar.

 

Takk på førehand

 

 

Hei, da må du som regel gå i View menyen og velge Solution Explorer og finne vinduene i den lille ruta som popper opp på høyre side :)

 

Jeg ville anbefale å lagre som "Save All", da slipper man slikt.

 

Mvh VB96

Lenke til kommentar

Hei, eg lagra filene ved bruk av funksjonen Save All. Når eg åpner Solution Explorer, så indekser den 0 filer.

 

Eg åpna same programmet tidlegare, lukka det igjen uten endringar, men det var først etter andre åpning at det ikkje fungerte. :ermm:

Åh, beklager, da kan jeg nok ikke hjelpe deg :(

 

Men, lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...