Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HJELP! Programmer forsvinner ut av skjermen !


Anbefalte innlegg

Dette har vært et problem helt siden jeg kjøpte pcen min for noen måndter tilbake. Det har ikke plaget meg helt til nå. Noen programmer forsvinner ut av skjermen når jeg starter dem opp. Som foreksempel Spotify. En annen ulempe er at jeg ikke kan gå inn på kontrollpanel, tilpasse skjermen, osv.

 

Når jeg ønsker å gå inn på kontrollpanelet så går jeg start -> Kontrollpanel. Vanligvis åpner kontrollpanelet seg, men hos meg så flyr den bare ut av skjermen!!

Endret av Fjellreven90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har vært et problem helt siden jeg kjøpte pcen min for noen måndter tilbake. Det har ikke plaget meg helt til nå. Noen programmer forsvinner ut av skjermen når jeg starter dem opp. Som foreksempel Spotify. En annen ulempe er at jeg ikke kan gå inn på kontrollpanel, tilpasse skjermen, osv.

 

Når jeg ønsker å gå inn på kontrollpanelet så går jeg start -> Kontrollpanel. Vanligvis åpner kontrollpanelet seg, men hos meg så flyr den bare ut av skjermen!!

 

Det virker kanskje som om du har to skjermer tilkoblet, eller at i alle fall windows tror du har to skjermer. Har hatt dette problemet "halvveis" selv. Du ser vel om ruten forsvinner til høyre/venstre. Om du har Vista; høyreklikk på skrivebordet og velg personalisering. Om denne ruten forsvinner til f.eks høyre prøv å før musen ut av skjermen og dra ruten tilbake i blinde. Bør ikke ta mer enn et par minutter max. Derfra må se om den har skrivebordet delt over to skjermer. Det må ikke være kryss i "utvis skrivebordet til denne skjermen". Håper det hjelper!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...