Gå til innhold

Kritikk på kundeadministrasjon


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har laget et system for å holde orden på kundene mine, har begynt å bli endel etterhvert. Jeg tenkte også å selge systemet til andre for å tjene littegranne på det - for jeg er neppe den eneste som trenger et slikt system!

 

Jeg trenger litt hjelp til utformingen av menyvalget 'Invoice', da jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Har tenkt å ha epostusendelse av regning og da.

Skal lage språkfiler til systemet og ( Det ble laget på engelsk fordi en engelsk bekjent ville se, og de fleste mennesker kan engelsk.

 

De som føler et behov for å betateste kan sende meg en pm.

Har også lastet opp noen bilder for dere.

post-186470-1276884497,7103_thumb.png

post-186470-1276884505,3579_thumb.png

post-186470-1276884513,9384_thumb.png

post-186470-1276884521,2714_thumb.png

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at jeg har peiling på verken Web-design, HTML, CSS eller JavaScript (så tråden i DNFK), vil jeg si at dette så veldig bra ut. Siden det eneste jeg kan pirke på er utseende/interfacemessig synes jeg du bør gjøre slik at når man trykker på f.eks Clients i menyen på toppen kommer man direkte inn på "List Clients", istedet for å måtte trykke to ganger.

Lenke til kommentar

Har et par års erfaring med Joomla CMS og har lært meg litt HTML i samme slengen. Tok en liten rundtur på siden din og liker den godt.

 

Tilfeldigvis leter jeg etter et eksakt system, da jeg og noen kamerater skal starte eget firma nå i løpet av noen uker.

 

Innloggingssiden validerer ikke pga. 1 feil

 

Er imponert (hvis du har laget ALT selv) :thumbup:

Endret av webgo
Lenke til kommentar

Tenkte å redigesigne hele siden, Da designet er ikke 100% mitt. Si ifra om du er interresert i å kjøpe, planlegger å selge :)

 

Har kodet alt denne uken, begynte på mandag faktisk. Bruker quote_smart funksjonen til stadskle på nwf, men tenker jeg skal prøve å lage litt mer "egne" funksjoner.

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Tusen takk for dere som har svart nå - Nå ønsker jeg litt to andre typer respons:

 

1:

Hvordan opplever dere brukervennligheten? Finner dere fram til det dere ønsker med en gang? Er ordene som er brukt forstålige?

 

2:

Hvilken vei kan dette videreutvikles? Har dere forslag til noe form for forberedelse av funksjoner?

 

Må bare takke så mye for at dere tar dere tid til å se på dette :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...