Gå til innhold

Nike Elite VM kontra gamle


ManUtd94

Anbefalte innlegg

Hvilken sko ville dere valgt av de nye Nike Laser III Vm edition/elite, eller gamle Laser III?

De nye er lettere, men de tar vekk litt av det laser skoene skal være for, nettopp tilslag/kraft.

 

Jeg har mange andre fotballsko, deriblandt CTR360, og de nye VM Elite skoene av de virker å holde på de gamle egenskapene, samtidig bli mye lettere, nesten som en lettvektsko. Men siden jeg har de gamle og de ikke er så utslitt, vil jeg nødig ha ett par til av de med det første, men de hadde nok vært førstevalget.

 

Så hvilke sko anbefaler dere? Laser III eller nye Laser III VM Elite?

 

 

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken sko ville dere valgt av de nye Nike Laser III Vm edition/elite, eller gamle Laser III?

De nye er lettere, men de tar vekk litt av det laser skoene skal være for, nettopp tilslag/kraft.

 

Jeg har mange andre fotballsko, deriblandt CTR360, og de nye VM Elite skoene av de virker å holde på de gamle egenskapene, samtidig bli mye lettere, nesten som en lettvektsko. Men siden jeg har de gamle og de ikke er så utslitt, vil jeg nødig ha ett par til av de med det første, men de hadde nok vært førstevalget.

 

Så hvilke sko anbefaler dere? Laser III eller nye Laser III VM Elite?

 

 

 

Takker for svar! :)

 

Iflg Nike oppnår man samme kraft/tilslag med WC som vanlig Laser III.

Det som taler for WC Elite er lavere vekt og limited edition. det som taler mot er prisen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...