heh115 Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Hei! Jeg har muligheten til å kjøpe meg en Yamaha TZR Rossi og lurer på om det sykkelen er verdt pengene. Info: Årsmodell 2006 Km.stand 5601 Pris 18 000 (uprutet) Den har nettopp vært på service og alt "er som nytt". Den har aldri vært trimmet, kan hende blomberingene er tatt i eksosen. En dag kom en kompis av meg å sa at Rossi modellen var "ferdig trimmet" og var som en limited edition modell og at den ikke kan kjøres med moped lappen. Sykkelen har skader på venstre side som han sier skyldes støttevelt. (Se vedlegg!) Da stiller jeg meg spørsmålet. Hvordan kan man få langsgående riper av en støttevelt? Er dette en sykkel jeg bør kjøpe og kan jeg i det hele tatt kjøre den med moped lappen? Takker for alle svar! :!:
Mr. Moody Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Det er en 50cc, så den skal kunne kjøres med mopedlappen Klarer man å få langsgående riper etter støttevelt, har han vel nesten kjørt med støtta på? Er det andre riper på den?
heh115 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Skrevet 12. juni 2010 Er bare der jeg kan se riper. Bilde av hele venstresiden på sykkelen i vedlegg. Men vet du/noen andre om Rossi modellene bare et utsenemessig annerledes? Og noen hvor jeg får kjøpt klistremerkene som er på Rossi modellene? siden jeg mest sannsynlig må lakkere deler av sykkelen.
Alkaw Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Rossi versjonen er kun en vanlig TZR med annen lakk og andre dekaler, resten er helt likt og kan selvfølgelig kjøres med mopedlappen.En kompis av meg velta med sin Rossi, så han lakka den opp og kjøpte alle dekalene på Speed motorsenter i Sandefjord. Kosta ikke veldig mye hadde jeg inntrykk av, men han måtte montere de selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå