Prizefighter Skrevet 16. juni 2003 Skrevet 16. juni 2003 Hei folkens. La oss si dette fort og gale.. jeg skal oppdatere bios slik hk'et mitt tåler 400mhz fsb, hørt om en asusliveupdate som oppdaterer bios fra windows.. eller? vil at alt skal gå bra, hvordan oppdat. dere bios'en?
pbns1979 Skrevet 16. juni 2003 Skrevet 16. juni 2003 Det står veldig godt forklart i manualen til hovedkortet ditt, hvordan du skal flashe bios'en.
MemorX Skrevet 16. juni 2003 Skrevet 16. juni 2003 Hei folkens. La oss si dette fort og gale.. jeg skal oppdatere bios slik hk'et mitt tåler 400mhz fsb, hørt om en asusliveupdate som oppdaterer bios fra windows.. eller? vil at alt skal gå bra, hvordan oppdat. dere bios'en? Liveupdate saken funker helt fint den, selv om andre her vil si at du bør gjøre det i ren DOS. Men så lenge ikke strømmen går og maskinen (windows`en) er sånn nogenlunde stabil til vanlig skal det ikke være noe problem. Last ned programmet, og kjør det. Det leter da opp den nyeste biosen selv og flasher og fikser når du trykker "Flash". Se her: http://www.asus.com.tw/support/download/it...=A7N8X%20Deluxe Ser ut som om denne typen kort har egen flashuntility, nemlig awdflash.zip
60C Skrevet 16. juni 2003 Skrevet 16. juni 2003 Hei Kan dette programmet brukes til å oppdatere biosen på min ASUS A7V266-E Socket A Motherboard VIA KT266A Chipset DDR DRAM? Håper på svar da jeg aldri har oppdatert en bios før. Mvh Thomas
MemorX Skrevet 16. juni 2003 Skrevet 16. juni 2003 Hei Kan dette programmet brukes til å oppdatere biosen på min ASUS A7V266-E Socket A Motherboard VIA KT266A Chipset DDR DRAM? Håper på svar da jeg aldri har oppdatert en bios før. Mvh Thomas Last ned Asusupdate og kjør det. Det analyserer kortet og laster ned riktig bios, hvis det ikke finner noen kan du sjekke hos asus.com om det er et spesielt program for ditt kort. Jeg har selv et kort i A7V-serien og der funker Asusupdate helt strøkent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå