Gå til innhold

Sony Ericsson W995


Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg W995 billigst?

Har sjekka prisguiden, men er usikker på om det lønner seg å bestille fra Dataspesialisten eller fra Telenor sin webbutikk.

 

Om jeg velger Telenor, er telefonen da ulåst, slik at jeg kan bruke mitt vanlige OneCall abbo. i den?

___________________________________________________

Takk for at akkuratt DU svarte på dette innlegget.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor finner jeg W995 billigst?

Har sjekka prisguiden, men er usikker på om det lønner seg å bestille fra Dataspesialisten eller fra Telenor sin webbutikk.

 

Om jeg velger Telenor, er telefonen da ulåst, slik at jeg kan bruke mitt vanlige OneCall abbo. i den?

___________________________________________________

Takk for at akkuratt DU svarte på dette innlegget.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

 

Du får den jo billigst hos Telenor med Super, Telenor gir deg alltid lås koden med en gang når du bestiller en telefon fra de med abn hvis den skulle være låst...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hvordan vet du at de ALLTID gjør det?

Står det på nettsidene deres? :ermm:

 

Ja, det står på nettsiden, sitat:

 

"Har du inngått en tolv måneders avtaleperiode?

 

Har du inngått en tolv måneders avtale i forbindelse med kjøp av ny mobiltelefon, får du koden uten kostnad selv om avtaleperioden ikke er utgått."

 

Du finner det hele her:

 

http://www.telenor.no/privat/kundeservice/iqRequest.do?session={1c2243d0-7444-11df-5934-000000000000}&event=1&view%281%29=c{49454ed0-8196-11de-e5ce-000000000000}

Lenke til kommentar

Burde jeg kjøpe denne telefonen eller kan jeg finne andre som er bedre til samme pris? ca 1500-1600.

Har hørt at batteriet kan være varierende?

Jeg vet ikke.. :/

 

Det er en veldig bra telefon hvis du ønsker en med fysiske knapper og den ble tross alt kåret til årets mobil her i Norge i fjor. Veldig spennende "Nei" ikke lenger nå men mye for pengene med tanke på den kostet 3500,- for noen mnd tilbake samt trofast og god kvalitet.

 

Batteriet er helt ok den er tross alt klart bedre en de fleste smarttelefoner..

Lenke til kommentar

Vurderer å bytte ut spica'n med denne, ettersom touch blei litt mye surr når alkohol er med i bildet. Men må si jeg har blitt forelska å kunne surfe litt og sånn. Men funker det greit å surfe litt smått på denne og? Kunne godt ha tenkt meg en nokia siden de har gratis navigasjonsprogram og kart, men har de en grei konkurrent til w995?

Krav er ett bra kamera, god mp3 spiller, gps og må være flipptelefon/slide (noia for tilfeldige oppringiner :p ) Og helst i dette prisleiet.

 

edit.

Valgte å leite litt selv, og fant 6710 Navigator, den virket jo rimelig ideell. Fikk god kritikk her på amobil også. Er den noe å satse på? 2200kr virket jo som en veldig fair pris for en så "komplett" mobil.

Endret av cfs
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har en 995 jeg ønsker å bruke igjen. Måtte bytte til en annen telefon da jeg var uheldig å miste den i fjorden, men fikk den relativt kjapt opp igjen. Og den fungerer, men ikke hvis jeg har høyttaler på, og antagelig mikrofonen.

 

Går dette an å fikse selv, eller er det bare å kaste telefonen? Ønsker svært gjerne å bruke telefonen igjen, framfor en gammel iPhone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...