NoOb-Jakt Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Kjøpte meg en ny bærbar pc for ca 1 uke siden. Pcen har: HD 5850 I5 430m 4gb ram Hva er problemet? Trenger seriøst hjelp, jeg er spille avhengig.
Creaxz Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Trenger nok noe mer info om vi skal kunne hjelpe deg her ja... Fryser spllet med en gang du åpner det? Eller når du går inn på en server? Er det sånn hele tiden, eller fryser det "av og til"?
Proxor Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Kjøpte ein laptop for 2 mnd sia også som gave, ho hadde også problemer med det fryste av og til, fks 3min fin flyt så hang det seg kansje 2 sec og sån holde det på, nå har ikke ho spillt noe annet en wow på den så vet ikke om det er slik i andre spill og men der har ho vertfall det problemet. Det var ein Acer Aspire til rundt 5995kr på elkjop siden med ati radeon etteleranet skjermkort. Vet ikke va som skyldes problemet da det ellers går fint borsett fra at den fryser av og til. prøvde instalere nyste skjermkortdriver som var også men uten hell..
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Skjekk om du har de nyeste driverne installert og alt er i orden. Skjekk også om PCen din blir veldig varm når du prøver å starte spillet.
NoOb-Jakt Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Skrevet 7. juni 2010 Trenger nok noe mer info om vi skal kunne hjelpe deg her ja... Fryser spllet med en gang du åpner det? Eller når du går inn på en server? Er det sånn hele tiden, eller fryser det "av og til"? Skjermen fryser "ofte" når jeg er å spiller på en CS:S server. Det er bare med CS:S jeg har dette problemet, de andre spillene går greit. Windows Enhetsbehandling sier jeg har de beste driverne innstalert. Ikke vet jeg
NoOb-Jakt Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Skrevet 7. juni 2010 Kjøpte ein laptop for 2 mnd sia også som gave, ho hadde også problemer med det fryste av og til, fks 3min fin flyt så hang det seg kansje 2 sec og sån holde det på, nå har ikke ho spillt noe annet en wow på den så vet ikke om det er slik i andre spill og men der har ho vertfall det problemet. Det var ein Acer Aspire til rundt 5995kr på elkjop siden med ati radeon etteleranet skjermkort. Vet ikke va som skyldes problemet da det ellers går fint borsett fra at den fryser av og til. prøvde instalere nyste skjermkortdriver som var også men uten hell.. Er kanskje samma problemet som jeg har. Dette er en Acer Aspire til 10000 kr. Eneste forskjellen er at spillet her fryser mellom 3 og 5 sekunder.
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Vist andre spill går fint er det et problem med selve CS:S-en. Har du prøvd re-installere? Da meiner jeg med å fjerne backup slik steam laster den ned på nytt. Har du prøvd deaktivert realtime scan på antivirusene for og teste om det er antivirusene som gjør det?
Proxor Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Kjøpte ein laptop for 2 mnd sia også som gave, ho hadde også problemer med det fryste av og til, fks 3min fin flyt så hang det seg kansje 2 sec og sån holde det på, nå har ikke ho spillt noe annet en wow på den så vet ikke om det er slik i andre spill og men der har ho vertfall det problemet. Det var ein Acer Aspire til rundt 5995kr på elkjop siden med ati radeon etteleranet skjermkort. Vet ikke va som skyldes problemet da det ellers går fint borsett fra at den fryser av og til. prøvde instalere nyste skjermkortdriver som var også men uten hell.. Er kanskje samma problemet som jeg har. Dette er en Acer Aspire til 10000 kr. Eneste forskjellen er at spillet her fryser mellom 3 og 5 sekunder. ja om det er 2 sec det fryser hoss ho var bare gjetting, har ikke sett det selv bare hørt ho sier at det fryser, sikkert 3-5 sec der og. så sikkert samme problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå