Gå til innhold

PCMCIA Tv-ut kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har handlet en Laptop med Ati Mobility Readeon 32 mb kort, men det er ikke tvut på den...

Er det mulig å kjøpe et pcmcia kort slik at jeg kan koble den til tven for å se dvd filmene mine? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøyaktig hvilken modell bærbar pc er det du har kjøpt, evt. hvilke nummer og koder står på undersiden av den? Mulig det er TV-utgang på den likevel. Det høres rart ut at det ikke er det. TV-utgangen er enten en compisite phono hunn-plugg (ofte gul farge) eller en S-video hunn-plugg. På noen modeller er utganger dekket av en liten plastluke.

Det er mulig å kjøpe både pcmcia video-ut kort og ekstern boks som du kobler i mellom tven og vanlig ekstern skjermutgang. Den siste kommer i versjoner som i tillegg til composite og S-video, har god gammeldags antenne plugg, slik at du kan få til å bruke den sammen med eldre TVer.

Runar V Værnes

Compaq Evo N610c

Skrevet

Det er en Gateway 400SD4.

pentium 4 mobile 2ghz, 256ddr ram, 30 gb harddisk, usb, firewire, isdn, ethernet kort, dvd/crw.. men noe tvut ser jeg ikke...

hvor får jeg kjøpt et slik pcmcia kort?

Skrevet

Jeg har hatt litt lite tid til overs, og har foreløpig bare funnet DVD-ut pcmcia kort, og jeg tror ikke det vanlige skjermbildet vises ut gjennom dette TV-ut kortet. PCMCIA kortet fant jeg hos komplett.

Runar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...