alextech Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Sitter her og undrer litt på detta med facebook. På en eller annen måte har noen endret passordet mitt på Facebook, og min hotmail konto som er oppført på facebook. Med andre ord, jeg kan ikke be om noe nytt passord. Jeg får heller ikke åpnet min hotmail konto ettersom at å "validere" kontoen innebærer og svare på det hemmelige spørsmålet som jeg opprettet da jeg lagde mailen, med andre ord for 5 år siden.. Så.. Jeg lurer på hvordan jeg kan enten komme i kontakt med noe fra facebook, slik at de kan slette den gamle facebook kontoen min? Dette gjelder forøvrig også hotmailen. Finnes det noen andre måter og kanskje få hentet ut alle dokumentene og ting jeg har lagret på den gamle mailen...
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 ta kontakt med microsoft angående hotmailen? de som har hotmail.com... angående facebook så kan ikke venner gjøre dette da de må være innlogget på din bruker. her ville jeg også tatt kontakt med administrasjonen til facebook via mail
alextech Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Skrevet 5. juni 2010 ta kontakt med microsoft angående hotmailen? de som har hotmail.com... angående facebook så kan ikke venner gjøre dette da de må være innlogget på din bruker. her ville jeg også tatt kontakt med administrasjonen til facebook via mail Ja, sant. Tar kontakt med Microsoft Ang. facebook er det heller dårlig med e-mailer og finne...
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 det må finnes en eller annen måte å få kontakt med administrasjonen på?
alextech Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Skrevet 5. juni 2010 Etter hva jeg har hørt og sett - Nei. Men har sendt mail til microsoft og håper på svar i løpet av uka. om jeg får åpnet den igjen kan jeg slette min gamle facebook konto
DrHawkins Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 ja får du åpnet mail kontoen så skulle du kunne få tilbake det meste av accounter og lignende du har eventuelt mista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå