Jooose Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Hvordan kan jeg få Power Aura til å vise en animasjon når jeg ikke har Battle Shout eller Commanding Shout i combat. Bare i combat. Får bare til å vise når jeg har.
øl_i_tastaturet Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Er et valg som heter "invert". Om du bruker mer enn 3 minutter på å lære deg en ny addon så ser du det. Beveger du musa over så står det forklart også.
Jooose Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Skrevet 5. juni 2010 (endret) Er et valg som heter "invert". Om du bruker mer enn 3 minutter på å lære deg en ny addon så ser du det. Beveger du musa over så står det forklart også. Aha! Takker. Er det en mulighet for at jeg kan linke Commanding og Battle Shout sammen slik at Power Auras ikke viser når du har en av dem på? Og hvordan kan jeg få Procs til å funke. Taste of Blood, Sudden Death, Victory Rush etc.? Edit: Nvm. Fikk det til at den blir Hvit hvis inger er på, gul hvis command, og blå hvis battle Endret 5. juni 2010 av Jooose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå