Ijurichi Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 God dag Er det noen som vet eller kan finne ut om det er innebygd bluetooth på denne pcen? Skolepc og eksamen muntlig nærmer seg. Så jeg tenkte hvis jeg laster ned ett program på telefonen styrer powerpaint presentasjonen derfra under eksamen. Men da trenger jeg og finne ut om det finnes der. Har en liten "anelse" at jeg har det, men siden jeg har lekt meg med instillinger har det blitt borte elns. Link på pcen står at det skal være bluetooth der tror jeg. Men når jeg er inne på mine bluetooth-steder og trykker legg til en bluetooth enhet kommer det: Ingen lokal Bluetooth-enhet ble oppdaget. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580160 Mvh Mathias
kehax Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Jeg tror du må åpne Thinkpad center for å få slått på enheten. Du starter Thinkad center ved å trykke på den avlange knappen som er til høyre for volumknappene. Jeg har ikke lik laptop så jeg er ikke helt sikker på hvordan man går fram.. men ettersom jeg vet har ikke denne maskinen egen knapp for å slå av og på Bluetooth.
Ijurichi Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Skrevet 5. juni 2010 Jeg tror du må åpne Thinkpad center for å få slått på enheten. Du starter Thinkad center ved å trykke på den avlange knappen som er til høyre for volumknappene. Jeg har ikke lik laptop så jeg er ikke helt sikker på hvordan man går fram.. men ettersom jeg vet har ikke denne maskinen egen knapp for å slå av og på Bluetooth. Tusen takk for hjelp, skal se om jeg blir noe klokere etterpåå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå