ZepukkU Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Hey. Tenkte å lage en tråd der vi kan snakke/diskutere litt og dele informasjon om det kommende spillet APB. Infoside På "infosiden" finner du videoer som forteller litt om spillet for de som ikke vet det. Min personelig mening om spillet er hittil vært veldig bra. Spillet betaen for øyeblikket og syns det er et artig og nyskapende konsept. Jeg har enda ikke helt funnet ut hva som skjer senere i spillet, eller om man fortsatt henter oppdrag fra ledere og skal tagge ned, plante eksplosier og slike oppdrag gjennom hele spillet. Jeg selv spiller som enforcer, men har også spilt litt som criminal. Så, hvis det er noen som har noe de gjerne vil dele, gogo
Evilworm Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Husk at om du er betatester har du ikke lov til å diskutere innhold i spillet her. Skal du diskutere det med noen, må du gjøre det på forumet til Realtime Worlds. Sjekk ut avtalen du har godtatt om du lurer på noe.
ZepukkU Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Skrevet 31. mai 2010 Ser der ja, tusen takk for at du sier ifra. Skal gjøre litt endringer jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå