Gå til innhold

Hva synes du om Mionix Naos?


Anbefalte innlegg

Jeg vet det er noen her som har erfaring med Mionix Naos 5000 her på forumet, og siden jeg selv er veldig fristet til å skaffe meg en lurer jeg på hvilke erfaringer dere har gjort med den.

 

Hvordan føles den ut fysisk?

 

Hvilke funksjoner har softwaren som følger med?

 

Er du fornøyd med den?

 

Hva kunne vært bedre?

 

Naos 5000 virker veldig fristende, men hva tror dere om Naos 3200?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Fysisk:

Sitter som støpt i hånda, veldig god ergonomi. Materialet er mattplast uten gummibelegg (på Logitech G9 flasser gummien av etter en stund), føles nesten som den er sandblåst ellerno, blir ikke sleip selv med svette hender. Vektene under er lette å tilpasse; 2 rader, en på hver side som har plass til 4x 5g vekter.

 

Software:

Rik på funksjoner, knappene kan du stille inn til det du vil eller macroer. Du kan se det meste av funksjoner i HW.no's test. Du kan også bytte farge på LEDene i musa.

 

Fornøyd?

Yup, G9 og Kone ligger i roteskuffen.

 

Hva kunnne vært bedre?

Kunne kanskje hatt ett par knapper til, men jeg lever fint med det.

Lenke til kommentar

Høres bra ut! Jeg blir bare mer og mer fristet, men har dessverre mye annet å ruke penger på sad.gif

 

Humm...hmm.gif

 

Hvordan er glidsene på undersiden av musa? Blir de fort slitt? (Har litt problemer med at mine glids blir slitt alt for fort thumbdown.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jeg testa Qpad 5K under TG10, og den virka ganske god den også, men jeg liker designet på Naos bedre, så hvis Naos ligger like godt i hånda som 5K ville jeg klart valgt Naos.Jeg er litt spent på hva prisen på Naos 3200 blir, så det er mulig jeg venter med et eventuelt kjøp til da.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...