Gå til innhold

Legend eller Desire?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg sto overfor det samme valget som deg, og valgte Legend. Det er strengt tatt bare et par hundre kroner som skiller Desire og Legend fra hverandre i enkelte butikker.

Jeg likte designet og konstruksjonen til Legend bedre. Dessuten trenger jeg ikke en raskere telefon.

Lenke til kommentar

Skal få meg ny mobil snart, og valget har falt på en av HTC Touch mobilene. En tign er sikkert. Det er at jeg skal ha ihvertfall HTC Legend. Men jeg lurte på om det er noe vits å gå opp 1000 kr for å få HTC Desire med prossesoren, 3,7 istedet for 3,2 osv.

 

~JTD

 

Vil du ha et enkelt svar = JA.

Lenke til kommentar

Skal få meg ny mobil snart, og valget har falt på en av HTC Touch mobilene. En tign er sikkert. Det er at jeg skal ha ihvertfall HTC Legend. Men jeg lurte på om det er noe vits å gå opp 1000 kr for å få HTC Desire med prossesoren, 3,7 istedet for 3,2 osv.

 

~JTD

 

Vil du ha et enkelt svar = JA.

 

liker ikke enkle svar :cool:

Lenke til kommentar

Enkle svar uten begrunnelse er ikke verdt noen ting. For da vet ikke TS hvorfor. Det kan faktisk hende at han/hun verdsetter andre ting enn deg.

 

Jeg ville valgt Desire fordi den har større skjerm og er litt raskere. Hvis du derimot foretrekker en litt mer kompakt telefon med mindre skjerm så er Legand et godt valg.

 

Men det helt riktige svaret vil alltid være at du burde prøve selv, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Enkle svar uten begrunnelse er ikke verdt noen ting. For da vet ikke TS hvorfor. Det kan faktisk hende at han/hun verdsetter andre ting enn deg.

 

Jeg ville valgt Desire fordi den har større skjerm og er litt raskere. Hvis du derimot foretrekker en litt mer kompakt telefon med mindre skjerm så er Legand et godt valg.

 

Men det helt riktige svaret vil alltid være at du burde prøve selv, selvfølgelig.

 

ååå give me a break. Du ville valgt Desire grunnet større skjerm og at den er raskere men ikke Galaxy S som igjen er mye raskere en Desire og har enda større og bedre skjerm :tease: Jeg må le av deg.

Lenke til kommentar

Enkle svar uten begrunnelse er ikke verdt noen ting. For da vet ikke TS hvorfor. Det kan faktisk hende at han/hun verdsetter andre ting enn deg.

 

Jeg ville valgt Desire fordi den har større skjerm og er litt raskere. Hvis du derimot foretrekker en litt mer kompakt telefon med mindre skjerm så er Legand et godt valg.

 

Men det helt riktige svaret vil alltid være at du burde prøve selv, selvfølgelig.

 

ååå give me a break. Du ville valgt Desire grunnet større skjerm og at den er raskere men ikke Galaxy S som igjen er mye raskere en Desire og har enda større og bedre skjerm :tease: Jeg må le av deg.

 

Du er jo helt tåpelig. Desire og Legend er i grunn samme telefon utenom nevnte forskjeller. Det er langt i fra tilfellet mellom Galaxy S og Desire der hele UIet i Galaxy S er annerledes.

 

Kan ikke du slutte med slik unødvendig provosering som bare ødelegger diskusjoner på forumet. Hadde du giddi å lest mine begrunnelser så hadde du sett at det er to helt forskjellige saker. Men desverre så skriver du tydeligvis KUN for å provosere og ødelegge for oss andre her.

 

Så et lite sammendrag slik at du også kanskje kan får det inn, men jeg understreker KANSKJE. JEG ville valgt Desire fremfor Legend på grunn av at Desire har større skjerm og er hakket raskere enn Legend. MEN til tross for at Galaxy S trolig er hakkiet raskere igjen, og har større skjerm enn Desire så ville JEG allikevel valgt Desire pga. UIet som JEG verdsetter fremst I DETTE TILFELLET. Selvfølgelig i tillegg til andre ting.

 

Men jeg må også legge til at jeg ikke kjøper en telefon pga. størst mulig skjerm, men pga. en skjerm med ideell størrelse. Noe du også selvfølgelig klarte å misforstå.

 

Og så må jeg understreke enda en gang, siden du ikke fatter noen ting uten å få trøkt det inn det ene øyet og lokke igjen alle andre utveier av hjernen, at dette kun er PERSONLIGE MENINGER og ikke fakta! Det samme gjelder med alle dine innlegg. Derfor er det viktig at man begrunner en mening, fordi din smak kanskje ikke faller likt inn hos alle andre personer. Du er nemlig IKKE idealmennesket.

Endret av program
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS Sier:

Break it or Leave it :whistle:

-------------------------

 

Var på butikk idag og spurte etter HTC Desire, den hadde dem (selvfølgelig) ikke, men fikk prøvd HTC Legend. Snill mann som satte i batteriet og skrudde den på så jeg fikk gå over UIen og Mobilen.Kjentes JÆVLIG solid ut med aluminiums kroppen.

Kjenner jeg heler mot Legend til jeg får prøvd Desire :new_woot:

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

Ble bare litt sånn urolig hvor jeg skulle evt bestille Desire/Legend fra. han i butikken som jeg var i sa at ikke alle nettbutikker selger de som er ment for de norske markedet.

Noen som vet at komplett selger Desire eller Legend ment for det Norske Markedet?

 

EDIT:

Det er veien å gå, gutten min! :D

 

Jeg er et tre FFS! :new_woot:

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg kjøpte min Legend fra MPX (Komplett.no) og siden jeg er nordmann var den nok ment for det norske markedet. Språket på telefonen er norsk all-the-way hele veien, og norsk tastatur kan enkelt lastes ned fra Android Marked (selv om jeg foretrekker tastaturet uten æ,ø,å). ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min Legend fra MPX (Komplett.no) og siden jeg er nordmann var den nok ment for det norske markedet. Språket på telefonen er norsk all-the-way hele veien, og norsk tastatur kan enkelt lastes ned fra Android Marked (selv om jeg foretrekker tastaturet uten æ,ø,å). ;)

 

MPX er Komplett... ga mening... Komplett selger Legend 8% billigere O.o

Lenke til kommentar

program en liten hemmlighet jeg er faktisk idealmennesket, og det var faktisk du som proviserte nok en gang det virker ikke som du er klar over FAKTA og må slenge med leppa så fort du får muligheten så jeg fortsetter å le av deg så kos deg i din egen lille boble som du går rundt å lever i :!:

Lenke til kommentar

program en liten hemmlighet jeg er faktisk idealmennesket, og det var faktisk du som proviserte nok en gang det virker ikke som du er klar over FAKTA og må slenge med leppa så fort du får muligheten så jeg fortsetter å le av deg så kos deg i din egen lille boble som du går rundt å lever i :!:

 

Jeg har lyst å kose meg i min egen boble (denne tråden) og la deg ta denne DISKUSJONEN i den lille funksjonen kalt PM. viss ikke kan jeg sprekke din lille boble, og la folk som kommentere med Personlige meninger få lov å skrive her.

 

MvH

Det Koselige Treet

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min Legend fra MPX (Komplett.no) og siden jeg er nordmann var den nok ment for det norske markedet. Språket på telefonen er norsk all-the-way hele veien, og norsk tastatur kan enkelt lastes ned fra Android Marked (selv om jeg foretrekker tastaturet uten æ,ø,å). ;)

 

MPX er Komplett... ga mening... Komplett selger Legend 8% billigere O.o

 

Vel, Komplett.no er ikke MPX.no, men de har samme lager og er begge eid av Komplett ASA. Men de driver jo allikevel forskjellig butikk på nett. De selger heller ikke varer for helt lik pris.

Lenke til kommentar

Ble bare litt sånn urolig hvor jeg skulle evt bestille Desire/Legend fra. han i butikken som jeg var i sa at ikke alle nettbutikker selger de som er ment for de norske markedet.

Noen som vet at komplett selger Desire eller Legend ment for det Norske Markedet?

 

EDIT:

Det er veien å gå, gutten min! :D

 

Jeg er et tre FFS! :new_woot:

 

Hvis du bestiller fra Komplett.no så har jeg liten tro på at det skal være noe problem. Slikt oppstår som regel hvis du enten bestiller telefonen rett etter lansering eller fra en nettbutikk som f.eks. Amentio som blant annet ikke har eget lager. I tillegg er det som oftest merket hvis det skulle være noe annet enn norsk språk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...