stutbokk Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Hei! Jeg har nettopp byttet abonnement og tenkte jeg skulle prøve å ha litt "kontroll" på abonnementet. Altså bruke de gratis ringe minuttene, sms osv som jeg har i måneden. Men finnes det noe program til en Sony ericsson C901 som kan telle minutter av samtaler og hvor mange sms jeg har sendt ? Noen som vet om noe slikt ? Eller hvordan dere har kontroll på hvor mye dere har sendt og ringt FØR dere får regningen ? Cheers!
Martin_Norge Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Hei! Jeg har nettopp byttet abonnement og tenkte jeg skulle prøve å ha litt "kontroll" på abonnementet. Altså bruke de gratis ringe minuttene, sms osv som jeg har i måneden. Men finnes det noe program til en Sony ericsson C901 som kan telle minutter av samtaler og hvor mange sms jeg har sendt ? Noen som vet om noe slikt ? Eller hvordan dere har kontroll på hvor mye dere har sendt og ringt FØR dere får regningen ? Cheers! lurer på det samme... ossen sjekker man hvor mye man har igjen??
Gendarmerie Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 På W995 er det en SMS-counter, call timer og data counter under Settings -> Calls -> Time & Cost, så jeg regner med det er det samme på C901, med mindre den har et spesielt OS eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå