Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svetteproblemer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har lenge harr et stor svetteproblem, spesielt under armene. Dette har plaget meg veldig og gått ut over det sosiale. Det har også gått så langt at jeg ikke har tørt å jobbe.

 

Nå beggynner økonomien å bli veldig liten så jeg må ut å arbeide. Har fått meg jobb, men der går dem med uniform. Det er tydligvis skjorte vi skal gå med, noe jeg hater på grunn av mitt problem.

 

Noen som har noen gode råd som ungår at det kommer store svettemerker under armene?

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Aner ikke hva jeg skal gjøre lenger. Har prøvd alt og da mener jeg alt. Prøvd Botox uten hell.

 

Vurderer faktisk nå og operere bort svettekjertlene under armene. Det vill si at man fjerner svettekjertlene.

 

Er det noen som har prøvd dette før? Eventuelt hvor mye koster det?

 

 

Hei :)

 

Jeg har selv sliti med extrem svette siden jeg var 15 år gammel. Nå er jeg 20, for 2 dager siden fikk jeg endelig operasjonen jeg alltid har ønsket meg, som jeg egentlig ikke viste var mulig å få. Altså fjerning av svettekjertler under armene ( mitt problem område.) og alt jeg kan si er at, det var smertefritt, litt narkose og 1,30 time, så var jeg ferdig, Hadde en helt utrolig kirurg som gjorde en kjempe god job, minimalt med smerter, og minimalt med stygge sår OL.

 

For meg er dette helt utrolig, jeg sitter nå i skrivende stund uten en DRÅPE svette, EN UTROLIG FØLELSE!

 

Før kunne jeg svette meg igjennom 10 tshorter om dagen nærmest.. spørs hvor mange ganger jeg gadd og skifte. jobbing var vanskelig før, men nå føler jeg da at verden har åpnet seg for meg. og alt kommer til å bli så bra:)

 

Operasjonen går under klassen : Plastisk Kirurgi, den koster rundt 20,000kr om du skal betale det selv, ellers så kan du søke om å få det dekket, gjennom fastlegen. det var det jeg gjorde. :) 2 måneder vente tid fikk jeg altså, :)

 

 

Anbefaler ALLE Som sliter med svette som jeg gjorde å søke om denne operasjonen om dere sliter med smerte. Verden blir et mye bedre sted for deg! :)

 

 

Julehilsner fra Chris:)) Håper dette hjalp deg :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...