Gå til innhold

Mac til TV med HDMI


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en Mac, og vedrørende dette kjøpet tenkte jeg jeg skulle bestille med en kabel for å få mulighet å koble til TV med lyd, via simpelten 1 HDMI kabel. Er dette mulig? Kan jeg evt. få link til dette produktet?

 

Så lurer jeg på om denne modellen støtter HD format, eller vil jeg få vanlig oppløsning?

 

Hva er evt enkleste adapter om jeg skal ha mulighet til å kople HDMI i f.eks. en TV, og Scart i en annen, mener ikke å gjøre begge deler samtidig.

 

Takk for hjelpen

Linn Katrin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Dette er fullt mulig ja, det er ikke sant som Vaffel. sier, det finnes Mini Displayport > HDMI fra tredjepartsleverandør. Du vil da få HD-oppløsning (1920x1080) hvis tv'en støtter dette, samt lyd gjennom HDMI-kabelen.

 

Jeg kjører dette på min nye MacBook Pro 13", og det fungerer smertefritt!

 

Jeg kjøpte http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260577654930 fra eBay, billig og bra. Lykke til!

Endret av ExizHW
Lenke til kommentar

takk for nyttig svar, men jeg får bare opp "The listing has ended." så jeg må kanskje få ett produktnavn, eller direkte link til ett produkt jeg kan bestille!

 

Og poenget med at jeg vil ha en slik mini-DVI-HDMI adapter er å få BÅDE lyd og bilde i samme, så det må være noe i den kategorien!

Lenke til kommentar

Ja, du får vel lete etter et serriøst selskap som selger tredjeparts kabler. Ser at cableworld har det. Men de burde du nok ikke kjøpe av. Kjøpte usb lyd adapter. Venta en månede, og så sa de at den var utsolgt.. Tok sin tid før jeg fikk den. Det er hva jeg mener med userriøst.

Lenke til kommentar

Hva mener du at det ikke er ment for HD Vaffel.?

 

For min del er uoriginalt/originalt ett fett. Et signal er et signal, og når man verken mister noen garanti eller får noen underverker av et originalprodukt ser jeg ikke problemet.

 

Ta en titt på denne du linnka. Jeg kjøpte selv fra denne selgeren, problemfri levering (bare husk å betale via PayPal)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...