TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai (endret) (Har ikke badekar. Kun dusj.) Skal du lage noen proxy-kort løpe av denne uka? Det skal jeg. Se linken hvis du ikke vet hva proxy er for noe. ☺️☺️ https://en.m.wikipedia.org/wiki/Proxy_card Endret 28. mai av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Har du vært på butikken i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Så du innom linken jeg delte i min forrige post?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Ser du på dokumentaren om Elvis Aron Presley som går på NRK1 nå??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Ikke ute, men det er det inne hos oss. Regner det hos deg i dag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Liker du varmrøkt peppermakrell??
MR SPEED Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai (endret) 😢vet ikke har dere du zalo hjemme nå Endret 29. mai av MR SPEED
MR SPEED Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ liker dere du vi oss insekt spray den her gikk 2 meter 😝😢😍😊 1
MR SPEED Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai 👍oda meny Har du handla ferdig for helga har du kjøpt det du trenger nei dere mikrofon testes
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai (endret) 😶 Så du meg slippe en dødelig fjert under streamen min i dag? 🤣☠️💩 Med andre ord, så du meg streame i dag? Endret 30. mai av TheDarkSycamore - SCM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå