TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april Skrevet 12. april 🤔🤔 (Aldri hørt om.) Bruker du bokstaven "e" i nick navnet ditt?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Skrevet 12. april For vi bruker våre navn her inne. Skal du være våken i hele natt??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april Skrevet 12. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): For vi bruker våre navn her inne. Skal du være våken i hele natt?? Jeg ser at dere bruker bokstaven "e" i nick navnet deres her inne, Cassidy Tvillingene. 🤔🤔 Det er det jeg mente. 😌😌 Dere heter jo ikke Cassidy Tvillingene i virkeligheten. Dere kaller hver andre for Cassidy Tvillingene, ergo et nick navn. ☺️🤗 Tilbake til leken: Skal du legge deg snart? Endret 12. april av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Skrevet 13. april Har du sjokolade hjemme i skapet ditt??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Skrevet 13. april (endret) Har du sovet i 6 timer nå i natt? Det har jeg. Endret 13. april av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Skrevet 13. april (Spiser skjeldent frokost nå.) Har du akkurat sotte på tv akkurat nå?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Skrevet 13. april Skal du spille kortspill i dag? Det skal jeg, Magic The Gathering kort, mer presist her. 🎴🎴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Skrevet 13. april Skal du høre på radio i dag??
MR SPEED Skrevet 14. april Skrevet 14. april TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): 🥰 Liker du senep? Det gjør jeg. 🥰 Se lengre opp den er brukt opp av meg elskling min 😢😢😵💫 tilbake til leken sussebassen liker du dere vi oss 😊 oda 😝😝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå