Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai vi har ikke akkurat stått opp, men vi har snudd døgnet. Har du drukket mye brus i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (Jeg har drukket brus jah, men ikke så mye, men litt.) Har du vært på Kiwi i dag? Det måtte jeg, manglet brød.
MR SPEED Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai 👎👈👉👍i går meny tilbud 😜😁😎🥰 har du dere vi oss drikke cola nå jeg gjorde det tok en @TheDarkSycamore - SCM nå😝🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Drikker du bringebærsaft nå??
MR SPEED Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai 👎 handlet på temu i dag igjen 🥰 har du dere vært ved vinduet ??
MR SPEED Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai (endret) 👎 jeg var oppe klokka 09:00, jeg ventet pakke fra temu men kom ikke da... som sto kommer den i morgen da... Da bestilte jeg like godt hjem levering 75.kr taxi 120.kr koster da ca... jeg får jo ikke lov til kjøre bil vet grunnen eplepsien la meg kjøre sammen med deg dere da er vi DØDE sorry har du dere vi spist mere en 5 kilo goderi på 3 dager 😀 Endret 28. mai av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Har du drukket flere liter brus på en dag??
MR SPEED Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai 😊 6 en halv liter cola på en dag har dere du drikket melk i dag
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:28 Skrevet lørdag kl 18:28 🤔🤔 Vi vet ikke, for vi kommer ikke inn på YouTube i dag. Har du spist is i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 20:11 Skrevet søndag kl 20:11 Har du kost deg meg streamen min i dag?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:00 Skrevet søndag kl 23:00 Drakk du brus i går søndag??
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 19:55 Skrevet tirsdag kl 19:55 nei null brus har dere du vi oss kjøpt noe med grønt i
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 20:37 Skrevet tirsdag kl 20:37 Har du gjort deg rik på is-biter de siste dagene? 🧊🧊 🧊🧊🧊 🧊🧊🧊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:19 Skrevet i går, 00:19 Har du kjøpt inn mye brus??
MR SPEED Skrevet i går, 07:43 Skrevet i går, 07:43 nei cola her når trengs da spiser du dere noe som fløte i skjokoladei fryst Spoiler Is jeg mener
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:05 Skrevet i går, 12:05 Har du juice hjemme??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå