Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli 😋😋 Har du jordbærsyltetøy??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli Har du drukket brus i dag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli 😋😋 Har du spist kirsebæryoghurt i dag??
MR SPEED Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli 👎nooo ikke nå har dere du vi oss fjordland hjemme nå hvem da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli Har du kinderegg hjemme nå??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli 😋😋 Har du karameller hjemme??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli Har du drukket mye vann i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli (endret) 😋 (Kokosmelk og kokosvann er veldig forfriskende og godt.) Opplevde du at Diskusjon.no var nede en liten stund nå i natt? Det gjorde jeg. Endret 23. juli av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Vi opplevde, at både Diskusjon.no, Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktoronline var nede en liten stund i natt Har du spist frokost nå??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Har du gjort deg klar til senga, eventuelt sofaene for @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sinn del?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Har du viftene på full styrke??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli 🤔 (Både ja og nei. Den jeg har inne på soverommet mitt er på full styrke, men den jeg har i stua har jeg på middels styrke.) Har du planer om og utforke Drømmeland når den tiden er inne for og gjøre det? Jeg skal gjøre det akkurat nå. 🥱💤😴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå