Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 12:00 Skrevet mandag kl 12:00 😋😋🍦🍦 Liker du kuleis??
Fumla Skrevet mandag kl 16:07 Skrevet mandag kl 16:07 🤔 (Jeg elsker enkelte smaker med ikke alle, så derfor smileyen. ) Er du sulten? (Jeg er! Jeg har ventet på tenåringen i en time nå, som skulle "ta en rask dusj" før vi spiste! 😵💫 )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 16:56 Skrevet mandag kl 16:56 Vi har badet i bekken i skogen i dag tidlig.🏊♀️🏊♂️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 21:40 Skrevet mandag kl 21:40 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi har badet i bekken i skogen i dag tidlig.🏊♀️🏊♂️ Dette er ikke "jeg har" leken. 🤔 Uansett, la gå da. ☺️🤗 Tilbake til leken: Har du hørt måse i dag?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 22:33 Skrevet mandag kl 22:33 Har du spist nattmat nå??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:53 Skrevet tirsdag kl 16:53 Spiser du middag nå??
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 👎👎glemte å spise sorterte lego 🥴🥴🥴 trives du dere vi oss i varmen 😜😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 🥵🥵👎👎 Gleder du deg til det begynner å regne igjen??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vi du ha høsttemperaturer??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 😋😋 Har du popcorn hjemme??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Har du drukket mye veske idag pga denne hersens varmen mye isbiter i? 🥵🥵🥵
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 🥵🥵 Er du tørst nå??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 😋😋 Sorterer du Lego nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå